Friday, December 12, 2008

Too bored from computer usage restriction and only allowed to use when I'm doing sch homework. Now typing some dumb essay about 1200 words. I mean like why must we have an essay to write which is like 1200 to 1500 words long?? It's a much bigger gap or difference of words from the lower sec, which is 500 to 700 words, the number of words which we use to write.

Here's my first jap entry, I wonder if Cao can ever read it xD

先週の日曜日に書道の練習後、やっぱりまたあそんでいる男のお子ちゃんを見ちゃった。一番年上のは黒い皮膚があって、一つは一番太くて、一番年下のは痩せすぎる。そばの女の子が急に走り終わって、男の子達は楽しく遊ぶ。全然ちっとも終わらないんだけど、黒い皮膚の子はどんどん夏仲陽君みたいだなあ。太いのは林融新君のようだ。痩せすぎのは僕と書道の第一年の徐康竣君のようだ。

今だけ黒いちゃん、太いちゃんと痩せすぎちゃんと申します。

黒いちゃんは椅子に座った。それで、太いちゃんが椅子を押して、椅子が動いて壁にぶち当たった。だから、黒いちゃんが膝を打ってしまった。痩せすぎちゃんが転ぶことが好きだね!可笑しい興味だから、僕が驚いた!彼は黒いちゃんのと太いのは争ってしまった。周りの空気がちょっとわるくなったそうだけど、うれしく可愛いお子ちゃんを見せてくれたよ!それまでの間に、痩せすぎの子が急に二人の方向で走った。それから、三人がやっとけんかした。面白いけど、でもビデオは全然はっきり撮れません。変だ!

No comments: